چند سوال پيش از سفارش طراحي بنر طراحي بنر چهار مرحله دارد:

 1. تعيين استراتژي؛ 

2. طراحي؛

 3. چاپ؛ 

4. نصب. 

بنر مناسبتي خود را اينترنتي سفارش دهيد. 



اما معمولا در اين پروسه گام اول حذف شده و کار با طراحي آغاز مي شود. در سطرهاي پيش رو به شما نشان خواهيم داد اگر براي يک بنر ساده استراتژي مناسب را پي ريزي نکرده باشيد نتيجه مطلوبي کسب نخواهد شد. پيش از اينکه سفارش يک بنر را بدهيد، بايد پاسخ سوالات زير را دانسته و آن ها را به طراح منتقل سازيد: 
• بنر کجا نصب خواهد شد؟ 
سوال اول 
محل نصب بنر است. رنگ، طرح، فونت، ترکيب و پيکربندي يک بنر با تغيير محل نصب آن تغيير مي کند؛ 
• جامعه هدف بنر چه افرادي هستند؟ به طور مشخص انتخاب ادبيات و فونت بسته به افراد تغيير مي کند. رونمايي از يک کتاب با معرفي محصولي صنعتي، کلمات متفاوتي را مي طلبند؛
 • انتظارمان از بنر چيست؟
 به عنوان مثال اگر قصد داشته باشيد فروشي ويژه را اعلام کنيد بايد شماره تلفن و راه هاي مناسبي براي ارتباط معرفي شود، اما اگر هدف تبريک، تسليت يا معرفي محصولي خاص در يک نمايشگاه باشد، اوضاع تفاوت مي کند. به طور مشخص با طراح خود صحبت کرده و انتظار خود از بنر را بيان کنيد. به نظر مي رسد نيازي به توضيح بيشتر نباشد که عدم مشخص بودن هريک از اين مسائل چگونه تمامي روند طراحي، مرکز چاپ فلکس و بنر را بي فايده مي کند. تکنيک هاي طراحي بنر هرچند نمي توان آن چه طراحي کارکشته در طول ساليان تحصيل و فعاليت آموخته را در چند سطر بيان کرد اما، با رعايت چند تکنيک ساده مي توان بنرهاي بهتري طراحي کرد: 
• نرم افزارهاي محبوب و معمول طراحي بنر Adobe’s Photoshop و InDesign هستند. به خودي خود يکي بر ديگري برتري ندارد مگر اينکه شما خواسته خاصي داشته باشيد؛

 • نتيجه نهايي چاپ شده با طراحي شما پشت صفحه نمايشگر تفاوت زيادي خواهد داشت اگر به سيستم چهار رنگي CMYKتوجه نداشته باشيد. حتما در زمان طراحي تنظيمات RGBرا به CMYKتغيير دهيد؛ 

طراحي و چاپ بنر فوري خود را با در نظر داشتن مقداري حاشيه پيش ببريد. زيرا در زمان چاپ معمولا کار با چند ميل (گاهي سانتي متر) خطا نهايي مي شود؛ 

• از لحظه طراحي جنس چاپ را بدانيد. اينکه براي چاپ بنر چه متريالي، چگونه و با چه تدبيري مورد استفاده قرار مي گيرد روي هزينه طراحي و چاپ بنر تاثير گذار است؛ 

• توصيه اکيد اين است که از فونت ها به صورت بزرگ و اغراق آميز استفاده شود، زيرا توجه مخاطب را جلب کرده و راحت به ذهن فرد رسوخ مي کند؛

• يافته هاي پژوهشي نشان مي دهد اگر براي راه هاي ارتباطي نظير تلفن و ايميل رنگ متفاوتي انتخاب کنيد در واقع احتمال تماس را ارتقا داده ايد؛ 

• نقطه طلايي بنر به طور سنتي ميانه آن است. در نتيجه تمرکز طراحي را روي وسط آن قرار دهيد. 

بيشتر بخوانيد : تفاوت چاپ بنر و پلات 

 چاپ و نصب بنر در چاپ و تبليغات کوثر


 چاپ و نصب بنر گام هاي نهايي بهره گيري از ظرفيت مارکتينگ اين پديده عالم چاپ پاپ آپ هستند. چاپ بنر روي مثلث کيفيت دستگاه، تخصص و تجربه اپراتورهاي اجرايي بنا مي شود. همچنين براي نصب، بسته به محلي که در نظر داريد، توصيه مي کنيم کار را به نيروهاي مختص اين کار بسپاريد. آن ها مي توانند با در نظرگرفتن جزئيات کوچک، در فضايي يکسان، نتيجه اي بهتر از بنر براي شما دريافت کنند. 

بيشتر بخوانيد : تفاوت بنر و فلکس

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گلچين مطالب اينترنتي فرهنگ نماز سفیران مهاجرت زیورآلات سال 2018 گردو بلاگ دانلود رایگان نمونه سوالات بازرسی جوش vt